Dijital “Tamagotchi Çocukları” Aşırı Nüfusla Mücadelede Sıradan Olacak Uzman Diyor – Sadece Biz İzin Versek


Yapay zeka konusunda önde gelen bir uzman, gelecek nesillerin aile oluşumunu reddedeceğine ve bunun yerine “Tamagotchi çocukları” olarak adlandırılan dijital varlıklar yetiştireceğine inanıyor.

Millennials ve ebeveynleri, 1990’ların sonlarında piyasaya çıkan yumurta şeklindeki dijital bir “evcil hayvan”ı hatırlayabilir. “olarak bilinen bu el tipi elektronik cihazTamagotchi”—üç düğmeden oluşan bir video oyunu yerleştirdi. “Evcil hayvanın” beslenmesi ve beslenmesi gerekiyordu, aksi takdirde yetersiz beslenme ve erken ölüm riski vardı.

Kabaca 1996 ile 2000’lerin başı arasında süren Tamagotchi çılgınlığı, teknolojinin, insanların içgüdüsel olarak antropomorfize ettiği nesnelerle duygusal bağlılık uyandırma becerisine dair bir fikir verdi. 2022’ye hızlı ileri sar. Catriona Campbellyapay zekada (AI) İngiltere’nin önde gelen isimlerinden biri, sanal gerçeklikte dijital bir çocuk yetiştirmenin 2070 yılına kadar yaygın olacağını savunuyor, demografik bir dönüşüm “Tamagotchi neslini” yarattı.

Yeni yayınlanan kitabında, Tasarımdan Yapay Zeka: Yapay Zeka ile Yaşama PlanıCampbell sebepler aşağıdaki gibi:

“Sanal çocuklar, şu an bulunduğumuz yerden dev bir sıçrama gibi görünebilir, ancak 50 yıl içinde teknoloji o kadar ilerleyecek ki, metaverse’de bulunan bebekler gerçek dünyadaki bebeklerden farklı olacak… Hata yapmayın, bu gelişme, eğer gerçekten gerçekleşirse, doğru yönetilirse, aşırı nüfus da dahil olmak üzere günümüzün en acil sorunlarından bazılarını çözmemize yardımcı olabilecek teknolojik bir oyun değiştiricidir.”

Bugüne kadar, ana akım medya, işleri telafi etmek için Batı’ya kitlesel göçü haklı çıkarırken, aynı anda “aşırı nüfus”u papağan gibi tekrarladı. yerli doğumlu vatandaşlar bildirildi istemiyorum ve tabii ki, doğurganlık oranlarını azaltmak. Yani, çocuk yetiştirmeyi daha da caydıran bir teknolojiyi teşvik etmek mantıklı mı?

Ayrıca, bize bu “çocukların” bir tür “meta evren” içinde ikamet edecekleri söylendi. teknoloji o Bill Gates’in Microsoft ve Mark Zuckerberg’in Meta’sı (eski adıyla Facebook) gelişiyor.

Dokunma, ses ve görüşü uyaran meta veri tabanındaki dijital varlıklar

Metaverse terimi, insanların birbirleriyle etkileşime girdiği sürükleyici bir sanal dünyayı tanımlar. Örneğin, oyun endüstrisi, kullanıcıların doğal ortamlarına bindirilmiş görüntüleri gördüğü, kulaklıkların gözlerini kapattığı oyunları tanımlamak için metaverse kullanır. Aslında Meta, Apple, Microsoft ve Google bildirildiğine göre iş toplantılarına ve okul derslerine katılmak gibi günlük görevlerin sanal olarak gerçekleştirilmesini sağlamaya istekli.

Ama işte Campbell’ın teklifinin can alıcı noktası: o öneriyor “dokunmaya duyarlı” eldivenlerin, bir kişinin çocuğuna sarılma ve onunla oynama hissini yeniden üretebileceğini ve sonuç olarak, 1990’ların Tamagotchi “evcil hayvanının” çok yönlü sofistike bir versiyonu olan duygusal bir bağ uyandırabileceğini.

Gerçekten de, bir YouGov anket 2020’de yapılan bir araştırma, çiftlerin neden çocuk sahibi olmamayı tercih ettiğini sordu ve kabaca yüzde 10’unun “nüfus fazlalığı” konusunda endişeleri olduğunu, diğer yüzde 10’unun ise finansal nedenlerle çocuksuz kalmayı tercih ettiğini buldu.

Aylık bir ücret karşılığında “çocuk” olarak markalanan dijital bir varlık

Potansiyel bir işletme olarak Campbell, tüketicilerin bu tür sanal “çocuklar” fikrini çekici bulacağını savunuyor ve 1990’ların sonundaki yumurta şeklindeki dijital “evcil hayvan” çılgınlığına atıfta bulunuyor. belirten“Tüm niyet ve amaçlar için ebeveynleri için ‘gerçek’ olacak Tamagotchi neslini yaratma yolundayız.”

Hayır, söz konusu “çocuğun” bir bilgisayar programı olduğunu anlayan kimse için “gerçek” olmayacaktır. Metaverse, akılda dikkatlice tasarlanmış bir numara oynayacak. Eller arasında boşluktan başka bir şey olmayacak. Dönem. Campbell bir iş planı önermeye devam ediyor. “Tüketici talebinin orada olması temelinde, ki bence öyle olacak” diye yazıyor, “AI çocukları nispeten küçük bir aylık ücret karşılığında geniş çapta erişilebilir hale gelecekler. [$25 per month]

Birleşik Krallık hükümetinin eski danışmanı olan Campbell, “Bilgisayar tarafından oluşturulan görüntüler” adı verilen bir teknolojinin, bu bilgisayar programlarının “çocuklar” olarak markalaştırılmasına entegre edileceğini söyledi. Bu programlar, gerçek hayattaki yüzlerin ve vücutların taklitlerine sahip olacak ve sahiplerinin yüz ifadelerini ve seslerini tanıyabilecek ve bunlara yanıt verebilecek, yani dijital bir “ile bağlantı kurma deneyimi için aylık ücret ödeyen “ebeveynler”. çocuk ”metaverse.

Dijital varlıklar olarak bu programlar, insan duygularını taklit eden konuşma ve tepkiler sergileyecek; örneğin, yeni doğmuş bir bebeğin ağlaması, küçük bir çocuğun öfke nöbeti, 10 yaşındaki bir çocuğun kahkahası ve ergen şakası. Ayrıca “ebeveynler” evde sarılmak veya parkta oynamak gibi tercih ettikleri sanal bir ortamda “çocukları” ile etkileşime geçebilecekler. Ayrıca, istedikleri zaman belirli bir yaştaki bir “çocuğu” “etkinleştirmeyi” seçebilirler; ayrıca, aylık hizmetin tüm süresi boyunca “çocuğunun” büyüyüp büyüyemeyeceğine veya “yeni doğan” olarak kalıp kalmayacağına karar verebilirler.

Campbell’a göre, bu hizmetin ortaya çıkması ve kabul edilmesi “ilk, tamamen dijital demografiye yol açacaktır” ve katma “küresel nüfus ve toplumsal değişim üzerindeki potansiyel etkisi göz önüne alındığında, Tunç Çağı’nın başlangıcından bu yana insanlığın en önemli teknolojik atılımlarından biri” olabileceğini söyledi.

Kim bir Tamagotchi neslini kabul etmeye daha yatkındır?

İnsanlığı, kümelenmiş hücrelerin veya yıldız tozunun maddi bir biçimine indirgenmiş aşırı büyümüş maymun beyinleri olarak gören sinikler, bu teknolojiyi kolayca kabul etmeye meyilli olabilirler. Kendilerine “gerçek hissettiğini” iddia edebilirler ve önemli olan da bu. Ama bunun gerçek olmadığını biliyorlar. Tersine, kendi ailelerini kurmaya, soyunu devam ettirmeye, medeniyetlerini korumaya ve çocuk yetiştirirken yükseklerin ve korkunç aşağıların tüm büyüklüğünü yaşamaya inananlar – dini veya başka türlü – daha zor olacaktır.

Jim McCraighyazar Amerikan İnanç ve Özgürlük Bloguikna edici bir şekilde teslim etti hatırlatma Neredeyse doğru hissettiren, ancak insanlığın ruhsal özüne zararlı olanı doğru ayırt etme yeteneği hakkında:

“Ne yazık ki, çok sayıda insan bir dizi yalan ve yanlış anlatı için gerçeği isteyerek değiştirdi. Politikacıların, öğretmenlerin, Hollywood’un ya da medyanın onlara söylediği her şeyi aptalca kabul eden çok fazla insan var. Bu onları kolayca aldatır. Bir şeyin doğru olup olmadığını umursamadıkları için yalanlara inanmaya isteklidirler. Kutsal Yazılar bize, bu konuda yeterince uzun süre ısrar ederlerse, Tanrı’nın onları mahkum eden yalanları kabul etmeye devam etmelerini sağlamak için onlara güçlü sanrılar göndereceğini söyler.

“Ebeveynlik” ile ilgili en ufak bir duyguyu deneyimlemek için aslında ebeveynlik yapmadan aylık bir hizmet satın almak, geleneksel aile biriminin içerdiği derin bir egemenlik katmanını ortadan kaldırır. Bu, “aşırı nüfus” sorunlarını yönetmek, karbon ayak izini azaltmak ve Dünyamızı ve insan uygarlığımızı korumaya yardımcı olmak için çalıştığını iddia eden büyük bir şirkete bireysel gücü -bedensel özerkliği ve itibarı- teslim etmeye benzer. Bununla birçok kişi daha iyi bir amaca hizmet ettiklerine inanabilir, neredeyse gezegeni “kurtarmaya” yönelik özverili bir eylem gibi.

Aslında, McCraigh doğru şekilde tanımlar “Bu anlatıların nihai oyununun nihai bir tek dünya hükümeti ve tek dünya dininin birleşimi olduğunu” ve bu anlatıların “filmler, sanat, müzik, kitaplar, radyo, okullar, basın ve hatta Bazı kiliseler.”

Metaverse’e ne kadar yakınız?

2021 yılında röportaj yapmak NVIDIA’nın üst düzey yöneticisi Richard Kerris, Bloomberg ile “Metaverse içinde olmayacağınızı düşünebilirsiniz, ancak söz veriyorum, önümüzdeki beş yıl içinde hepimiz öyle ya da böyle orada olacağız” dedi.

Ancak Bloomberg’deki uzmanlar bu kadar ikna olmuş değil. Meta’nın 15 ila 20 milyon kullanıcı oluşturmak için en az üç yıla ihtiyacı olacağı düşünülüyor. Ayrıca, dünyanın en büyük çip şirketi NVIDIA, Zuckerberg’in öngördüğü 3B gerçekçi sahnelere benzeyen sanal gerçekliği sağlamak için mevcut kulaklıkları geliştirmek zorunda kalacak.

Aynı yıl Meta ilan edildi şirketin meta veri tabanını geliştirmek ve nerede yaşarlarsa yaşasınlar bu yeni dijital sosyal deneyim aracılığıyla insanları birbirine bağlamak için çalışmak için 10 milyar dolar yatırım yaptığını söyledi.

üzerinde konuşma “Tim Ferriss Şovu” podcast’iZuckerburg, “daha sağlam bir ekonomi” ve “kendi kendini idame ettiren ekosistemler” yaratma açısından metaverinin geleceğini yükseltti.

Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, Zuckerberg, kullanıcı güvenliği ve sanal bir dünyada var olmanın zihinsel sağlık üzerindeki etkileri ile ilgili endişeler göz önüne alındığında, Meta’nın ağırlıklı olarak dijital alana odaklandığı eleştirisini reddetti. O söz konusu:

“İnsanlar bir şirket olarak ne olduğumuzu ve ne yaptığımızı tam olarak anladıklarını hissediyorlarsa, o zaman yeterince zorlamıyorum. Bizi sürekli şüphe duyulabilecek bir şey yapıyor olmamız alanına itmek istiyorum çünkü eğer yapmıyorsak, o zaman ne yapıyoruz?”

Tüketiciler, bir tür tek taraflı zevkimiz için isteğe bağlı “çocuklar” olarak sunulan bilgisayar programlarını etkili bir şekilde reddetmeyi seçebilirler. Ancak, karar vermemize rehberlik edecek herhangi bir ahlaki sistem olmadan, bir dahaki sefere metaverse’de cinsel yakınlık hissini deneyimlemeyi öğreneceğiz. Sonunda bir aile kurmak ve bir aile kurmak amacıyla karşı cinsle bir sohbet başlatmaya çalışmayı unutun.

Sanal “bebek” kavramın bir kanıtı olarak zaten var

Yedi yıldan fazla bir süre önce, çift Akademi Ödülü sahibi Doktor Mark Sagar insan beynini tersine çevirmek için bir projeye başladı. Kurucu ortağı ve CEO’su olarak Ruh Makineleri ve Auckland Bioengineering’deki Animate Technologies Laboratuvarı’nın yöneticisi olan Sagar’ın ekibi “BabyX”i geliştirdi. Bu gerçekçi bir sanal animasyon insan duygularını taklit eden geri bildirim veren bir bebeğin görüntüsü. Girdi olarak “görmek” için bir kamera ve “dinlemek” için mikrofon kullanarak, “bebek” kullanıcının yüz ifadelerini ve çeşitli görüntüleri (örneğin bir saat veya koyun) işler ve yanıt verir buna göre.

“BabyX araştırma için tasarlandı ve ‘o’ Soul Machines’in sadece insan davranışı modellerini keşfetmesine değil, aynı zamanda otonom dijital varlıklar yaratmasına da izin veriyor… BabyX, öğrendiğimiz, denediğimiz ve dünyanın ilk uçtan uca teknolojisini geliştirmeye devam ettiğimiz bir temel sağlıyor. -Dijital Kişileri dinamik olarak oluşturmak, öğretmek, yönetmek ve dağıtmak için nihai çözüm.”

Dijital İnsanlar. Tamagotchi Çocukları – bu yapay zeka tabanlı bilgisayar programlarını tanımlamak için isimleri ve antropomorfizasyonu kullanıyor ve kitleler arasında neredeyse eşit olarak kabul edilmesini sağlıyor.

İşte önümüzdeki beş ya da elli yıl içinde hızlanmayı ve “normal” olmayı planlayanlar. Olarak McCraigh söz konusu, neyin doğru olduğunu neredeyse doğru olandan ayırt etmek esastır – ama çok yanlış. Peki, eğer varsa, bu metaverse teknolojisinin hangi yönünü hayatımıza sokacağız?

İle: Cameron Keegan

Cameron Keegan, muhafazakar bir eğilim yoluyla gençleri etkileyen ABD siyaseti, eğitimi, inancı ve kültürü üzerine bir araştırmacı ve yazardır. Cameron’ın çalışmaları hakkında daha fazla bilgi edinmek için şu adresi ziyaret edin: https://ckeeganan.substack.com, ve yorum veya sorularınız için adresine e-posta gönderin. [email protected].

Bu makaleyi bilgilendirici bulduysanız, lütfen bize küçük bir bağış yapmayı düşünün. kahve fincanı Muhafazakar Gazeteciliği desteklemeye yardımcı olmak için – veya haberi yaymak için. Teşekkürler.

Dijital "Tamagotchi Çocukları" Aşırı Nüfusla Mücadelede Sıradan Olacak Uzman Diyor - Sadece Biz İzin Versek RWR orijinal makale sendikasyon kaynağı.


Kaynak : https://rightwirereport.com/2022/07/03/digital-tamagotchi-kids-will-be-commonplace-to-combat-overpopulation-expert-says-only-if-we-allow-it/

Yorum yapın

SMM Panel PDF Kitap indir